تجلیل از زحمات و خدمات دادگستری شهرستان مهدیشهر

به مناسبت روز هفتم تیر ، روز قوه قضائیه ، اعضای شورای شهر و شهردار با حضور در محل دادگستری شهرستان مهدیشهر از خدمات و زحمات قضات و کارکنان تجلیل بعمل آوردند . در این دیدار اعضای شورای شهر و شهردار ضمن تبریک روز قوه قضائیه و عرض تسلیت به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و یارانش با قضات و دادستان شهرستان مهدیشهر دیدار کردند .

IMG_1032

هرمزی ، ریاست محترم دادگستری مهدیشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قضا در شهرستان به قانون گرائی تاکید کردند و عنوان نمودند اگر محور همه کارها قانون باشد امور به خوبی اصلاح خواهد شد و ما تاکید داریم قانون در همه جا سرلوحه امور قرار گیرد .
همچنین وی از اجرائی شدن قانونی جدید از اول تیر ماه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این قانون باعث بیشتر شدن امنیت و ثبات در شهرستان شود .

IMG_1035

در این گفتگو اعضای شورای شهر و شهردار در خصوص بعضی از مسائل و مشکلات شهری موجود با دستگاه قضا به مشورت ، بحث و تبادل نظر پرداختند .
کسائیان ، نایب رئیس شورای شهر مهدیشهر با اشاره به سخنان حجت الاسلام اژه ای معاون اول قوه قضائیه مبنی بر ارائه گزارش ها و فعالیت های قوه قضائیه در رسانه ملی ، اظهار داشتند این سخنان خیلی امیدوار کننده بود خصوصا برخورد نظام با دانه درشت های مفاسد اقتصادی مردم را بیش از پیش دلگرم و امیدوار میکند .
همچنین کسائیان با اشاره به سخنان معاون اول قوه قضائیه مبنی بر کمبود نیروی قوه قضائیه اظهار امیدواری کردند که دادگستری مهدیشهر نیز بتواند با به کار گیری نیرو های مورد نیاز بر حجم خدماتی که به مردم می دهد بیافزاید .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *