حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور در مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی مهدیشهر ، با پیگیری های جناب آقای دکتر رهایی ، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان و سایر مسئولین مرتبط ، پروژه پژوهشکده رویان مهدیشهر با حضور دکتر حمید رضا طیبی ، رئیس جهاد دانشگاهی کشور ، در فاز جدیدی از تحولات قرار گرفت .25079674_16034922fbfdbدر همین راستا در تاریخ 1394/03/24 دکتر طیبی ، رئیس جهاد دانشگاهی کشور و  رضائی ، معاونت برنامه ریزی استانداری استان سمنان به همراه جمعی از مسئولین مرتبط از پروژه پژوهشکده رویان مهدیشهر واقع در منطقه گردشگری دربند بازدید بعمل آوردند .

این پروژه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با زیر بنای 1300 متر مربع تا به امروز پیشرفت 90 درصدی داشته است .

در این بازدید دکتر طیبی بر ضرورت هر چه تمام تر این پروژه تاکید کردند و مقرر شد موافقت نامه ای بین استاندار سمنان و رئیس جهاد دانشگاهی کشور در خصوص رویکرد های آینده پژوهشکده رویان به امضا برسد .

با امضای این موافقت نامه مرکز پژوهشکده رویان مهدیشهر به عنوان شعبه شمال شرق رویان کشور تبدیل خواهد شد و استان های شمال شرق کشور را تحت پوشش خود قرار خواهد داد .

لازم به ذکر است برای این مرکز دو کاربری ویژه سرطان شناسی مبتنی بر فرد و اصلاح نژاد دام (اصلاح نژاد دام سنگسری) پیشنهاد شده است .

در ادامه که جلسه ای در هتل سنگسر مهدیشهر برگزار شد ، طرفین بر احداث و اضافه کردن بنا و امکانات به بحث و تبادل نظر پرداختند و  قنبری ، فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز در این جلسه قول دادند در برنامه ریزی امسال در حد امکان پروژه رویان مهدیشهر را در منابع مالی قرار دهند .

عبدالحسینی ، رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر نیز ابراز امیدواری کرد که این پروژه در سفر استانی هیئت دولت که به زودی انجام خواهد شد جرو پروژه های مطرح قرار گیرد و انشااله اعتبارات خوبی به این پروژه تخصیص داده شود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *