جلسه ای پیرامون موضاعات مهم با حضور مهندس خسروی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر – جلسه ای پیرامون موضوعات مهم مهدیشهر با حضور نماینده محترم شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه ، جناب آقای مهندس خسروی ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در روز جمعه مورخه 1394/03/22 در محل شورای اسلامی شهر مهدیشهر برگزار شد .در این جلسه ابتدا مهندس شیردل عرب ، شهردار مهدیشهر ، به مسائلی نظیر مشکلات شهرداری با سایر دستگاه های دولتی و اداری ، کمبود اعتبارات و درگیری های خاصی که در رابطه با بعضی از مکاتبات و اسناد با دستگاه های دولتی وجود دارد پرداخت و در شرایط فعلی با وجود تصویب بودجه 13 میلیارد و 600 میلیون تومانی ، شهرداری مهدیشهر قادر به انجام تعهدات نسبت به مردم نیست و همچنین از روند کند تخصیص سهمیه های قیر و وام های مربوط به ماشین آلات گلایه کردند و مطالبی را در این خصوص ارائه کردند .

 

در ادامه رئیس شورای شهر ، علی عبدالحسینی ، به بحث در مورد وجود اعتبار در ساخت بیمارستان جدید الاحداث مهدیشهر پرداخت و افزود ، اگر اعتبار مورد نظر به پروژه تزریق نشود ، پیمانکار در مدت کوتاهی از ادامه فعالیت باز خواهد ماند و کار اجرائی این پروژه متوقف خواهد شد .

عبدالحسینی پیرو این امر درخواست نمودند از محل اعتبارات نماینده ، مقداری بودجه به این امر اختصاص داده شود .

 

در ادامه آقای علی بخش کسائیان، به موضوعاتی در خصوص عشایر ایل سنگسری و خشکسالی اشاره نمودند و همینطور آقای سید محمد شاهمیری به مسائلی مربوط به شهرستان پرداختند .

همچنین آقای علی خداداد در مورد تخصیص اعتبارات ویژه از جمله اعتبارات خشکسالی گلایه های رو داشتند و پروژه های نیمه تمام شهر را یاد آور شدند و در ادامه آقای ناصر طاهرکرد هم در خصوص کتابخانه عمومی شهر به موضوعاتی پرداختند که سالهاست این پروژه نیمه تمام است .

 

در ادامه آقای مهندس خسروی هم در مورد مسائل و مشکلات مطرح شده توضیحاتی ارائه دادند و قول پیگیری دادند و قرار بر این شد که در آینده نزدیک با حضور بسیاری از مدیرانی که در این رابطه درگیر هستند در حضور آقای مهندس خسروی جلساتی به منظور پیگیری و حل این مسائل برگزار شود .

در مورد بیمارستان مهندس خسروی قول دادند از منابع در اختیار از ماده 180 تبصره 22 بتوانند کمک شایانی به این پروژه ارائه دهند .

همچنین مقرر شد این جلسه هر 15 روز یک بار ادامه پیدا کند و دو طرف به پیگیری این موارد مطرح شده بپردازند .

و سایر موضوعات هم مقرر شد از دفتر شورا و دفتر نماینده پیگیری شود و در صورت به نتیجه نرسیدن در استان ، از طریق دفتر های وزارتی پیگیری های لازم صورت گیرد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *