گازرسانی به دربند مهدیشهر

استاندار استان سمنان بر ضرورت گازرسانی به منطقه دربند مهدیشهر تاکید کرد.


عبدالحسینی رئیس شورای شهر مهدیشهر درخواست خود را مبنی بر گاز رسانی به منطقه دربند مهدیشهر به آقای مهندس وکیلی اعلام نمود. آقای استاندار نیز ضمن پیگیری فوری از مسئولین مربوطه از جمله رئیس شرکت گاز استان و فرماندار مهدیشهر از روند اقدامات انجام شده مطلع شدند و تاکید کردند  تا این پروژه در دستور کار قرار گیرد و موانع و مشکلات آن برطرف گردد.

ضمن آنکه مشارکت نهادها، ادارات سازمانهای مستقر در منطقه دربند و همچنین بخش خصوصی باعث تسریع در انجام این پروژه خواهد شد.

لازم به یادآوری است که دربند در مسیر لوله اصلی گاز سمنان مهدیشهر شهمیرزاد قرار گرفته است و در این منطقه ظرفیت های بسیار خوبی ایجاد شده است. که با وجود گاز همه آنها فعال شده و منطقه دربند از جاذبه های گردشگری استان و حتی کشور خواهد شد.

در این منطقه استراتژیک علاوه بر تعدادی از ویلاهای مسکونی، مراکز خدماتی و گردشگری متعددی قرار گرفته اند که هتل5ستاره دربند، بیمارستان 85تختخوابی ولی عصر مهدیشهر، مجتمع رفاهی اداره کار رفاه تامین اجتماعی ،50 واحد سوئیت های گردشگری شهرداری مهدیشهر، مهمانسرای بنیادمسکن انقلاب اسلامی، اردوگاه کشوری کمیته امداد امام خمینی(ره)، مجموعه فرهنگی دارالقرآن ارشاد اسلامی، مجموعه گردشگری و تفریحی توریستی غار دربند شهرداری مهدیشهر، شعبه پژوهشکده رویان در مهدیشهر و… از آن جمله اند.

در این جلسه مقرر شد با مساعدت اهالی و دستگاه های دولتی و خصوصی مقدمات اجرائی کار فراهم گردد.

81468346-6210410

94/1/8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *