دیدار مسئولین انجمن NAمهدیشهر با رئیس شورای اسلامی شهر

در دیداری که مسئولین انجمن NA مهدیشهر با رئیس شورای اسلامی شهر انجام گردید، درخصوص نقش انجمن در جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

سپس اعضای انجمن پیشاپیش فرا رسیدن ایام نوروز را تبریک گفتند.

عبدالحسینی رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر در تقدیر از اقدامات انجمن از  زحمات مسئولین انجمن و دیگر دوستان که در تلاش هستند و بی هیچ چشم داشتی مادی،در اقدامی خیرخواهانه وخداپسندانه همنوعانی که در دام اعتیاد گرفتار شده اند را نجات می دهند سپاسگزاری کرد

در ادامه آماری از تعداد اعضای فعال انجمن ارائه شد و با توجه به تراکم جمعیتی در خواست مکان جدیدی جهت برگزاری جلسات شد. که رئیس شورا با قول مساعدت دادند و اظهار امیدواری کردند با کمک دیگر دستگاه ها بتوانند به زودی محلی را جهت استقرار انجمن محیا نمایند.

معتادان گمنام، (NA) یک انجمن بین‌المللی غیرانتفاعی از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر مشکل اصلی زندگی‌شان بوده است. این انجمن متشکل از معتادان در حال بهبودی است که به طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به کمک هم پاکی خود (از مواد مخدر) را حفظ کنند.

ناگفته نماند انجمن در کل شهرستان حتی در فولادمحله و چاشم نیز فعالیت میکند. و در شهرستان مهدیشهر توانسته است بیش از 400 نفر از این بیماران را با سلامت به آغوش خانواده ها برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *