شورای شهر مهدیشهر میزبان آژانس های املاک سطح شهر

طی نشستی که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر با مدیران آژانس املاک در شورای شهر برقرار شد، طرفین به برسی راه کارهایی پرداختند. توسعه و عمران شهر همچنین استفاده از توان سرمایه گذاران و مسایل متعدد دیگر فیمابین بحث و تبادل نظر پرداختند تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

یکی از مواردی که مدیران آژانسها اذعان داشتند این بود که در سال گذشته تعداد افرادی که از تهران به مهدیشهر مهاجرت کرده اند، بسیار بوده و سیر سعودی داشته ،که معمولا دنبال خرید خانه های مسکونی هستند و یا خانه های خود را در داخل بافت تعمیر میکنند و مجددا از آن خانه ها استفاده میکنند. و رغبت فراوانی دارند که مجددا در مهدیشهر سکونت داشته باشند.

یکی از مشکلاتی که مورد برسی و تعامل نظر قرار گرفت و به عنوان یک آسیب مطرح شد تعطیلی کارخانجات و کمبود اشتغال بود که بر روی بازار مسکن تاثیر بسزایی داشته است و اظهار امیدواری شد با دعوت از سرمایه گذاران و اجرای پروژه های اشتغال زا این مشکل به زودی مرتفع گردد.

موارد دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت ترغیب مردم و آژانس های املاک همچنین شهرداری و شورای شهر برای استفاده بهینه از بافت قدیم شهری بود که اگر در بافت قدیم شهری حرکت های درستی انجام شود احیاء بافت به کمک شهروندان میاید و رونق اقتصادی و امید به زندگی را در بافت به وجود میاورد. مسایل متعددی دیگر از جمله مهاجرین و غیره در این جلسه مورد برسی قرار گرفت.

در خاتمه آقای عبدالحسینی رئیس شورای شهر از شرکت کنندگان  به خاطر حضور در جلسه ابراز خرسندی نمود و مدیران آزانس ها از طرح جامع شهری و کاربری های متعددی که در آینده در شهر اجرا میگردد سوالات خود را مطرح کردد که به سوالات پاسخ داده شد.

۲۳ اسفند / ۱۳۹۳

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *