منطقه در بند و راههای دسترسی منطقه


20150224_131116

در تاریخ 5/12/93 در محل شورای اسلامی شهر مهدیشهر جلسه ای در خصوص منطقه در بند و راههای دسترسی منطقه برگزار گردید. ابتدا  آقای عبدالحسینی در خصوص تشکیل این جلسه و دستور جلسه مطالبی عنوان نمودند. از جمله اینکه این قسمت از جاده بهتر است درون شهری دیده شود و قرار شد حضار نسبت به طرح موجود نظرات را ارائه نمایند.

سپس رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدیشهرآقای امیدی در مورد ضرورت اجرای این طرح توضیحات مسبوطی ارائه نمودند و خواستار همکاری بیشتر اهالی شدند . سپس آقای فدوی مشاور طرح در خصوص ارائه جزئیات طرح اقدام نمودند و مدیر محترم امور آب شهرستان نیز در این مورد توضیحات مسبوطی ارائه دادند. در نهایت پس از بحث های متعدد مقرر شد:

1- مشاور محترم نسبت به بررسی طرح در خصوص احداث رودخانه در وسط جاده از مقابل پیچ دربند تا جلوی دارالقرآن و تعیین عرض و گذر ، حریم رودخانه و جاده در دوطرف رودخانه اقدام نموده و طرح را تهیه و جهت بررسی موردی به اداره کل راه ارائه نمایند .

2- در صورت نیاز اهالی محترم دربند نیز در جهت توسعه و عمران منطقه دربند و رفع مشکل اهالی از جهت ورود و خروج و دسترسی ، نهایت همکاری را در آزاد سازی املاک داشته باشند و اگر این طرح اجرائی شود مالکین نسبت به آزاد سازی مسیر اقدام نموده و هیچ ادعائی نداشته باشند.

3- مقرر شد پس از تهیه طرح نظر اداره کل امور آب نیز اخذ شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *