اجرای طرح «پلاک آسمانی» در مهدیشهر

عضو کمیته فرهنگی اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدیشهر گفت: در راستای برگزاری این اجلاسیه در اقدامی ابتکاری و برای اولین بار در استان سمنان طرح «پلاک آسمانی» در شهر مهدیشهر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری نیزوا، احسان پورطاهریان معاون فرهنگی شهرداری مهدیشهر در گفتگو با خبرنگاران در محل دفتر اجلاسیه شهدای مهدیشهر بیان کرد: فضاسازی تبلیغات شهری اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدیشهر با هماهنگی و همکاری معاونت فرهنگی شهرداری و فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه مهدیشهر انجام شد.

وی تصریح کرد : در این فضاسازی تبلیغاتی تعداد 10 پرتابل، 40 استند و تعدادی بیلبورد تبلیغاتی در خصوص اجلاسیه در سطح شهر نصب شده است.

عضو کمیته فرهنگی اجلاسیه 198 شهید شهرستان مهدیشهر و معاون فرهنگی شهرداری مهدیشهر از اجرای طرحی ابتکاری «پلاک آسمانی» برای اولین بار در استان سمنان خبر داد و افزود: معاونت فرهنگی شهرداری مهدیشهر در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا و در دهه فجر اقدام به نصب شناسه و تصاویر شهدا باعنوان «پلاک آسمانی» بر سر درب منازل والدین شهدایی که در قید حیات هستند می کند.

پورطاهریان طرح «پلاک آسمانی» را به عنوان نمادی از پلاک رزمندگان و شهدا و هم به عنوان پلاک شهری بیان کرد و گفت: این پلاک ها برای 70 شهیدی که والدینشان در قید حیات هستند در ابعاد 35* 45 و از جنس سرامیک تهیه و تصویر و نام شهید در آن گنجانده شده است.

وی، ساماندهی بلوار گلزار شهدا، افتتاح المانی از دست شهید در انتهای بلوار گلزار شهدا و آماده سازی سالن سینما فجر مهدیشهر با بهسازی و مرمت آن برای اکران فیلم های شیار 143 و … با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر را از دیگر برنامه هایی دانست که در راستای برگزاری اجلاسیه اجرا می شود.

http://www.neizeva.ir/?q=node/26369

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *