رأفت اسلامی در دستور کار مأموران پلیس قرار گیرد

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر گفت: رأفت اسلامی به ویژه در برهه کنونی باید در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نیزوا، حسن رستمیان امشب در جمع نیروهای انتظامی شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را در سایه ارتقای امنیت دانست و اظهار داشت: این امنیت با همکاری و تلاش‌های همه‌جانبه مردم و نیروی انتظامی ایجاد خواهد شد.

وی از همکاری و تعامل بین ناجا و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان مهدیشهر ابراز خشنودی کرد و افزود: وجود این همکاری و تعامل نقش به‌سزایی در ایجاد امنیت در جامعه داشته و دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار را شعار پلیس و نیروی انتظامی دانست که مختص نیروی انتظامی است اما می‌توان آن را در تمام طول سال عملی کرد.

رستمیان ادامه داد: پلیس با استفاده از فناوری و تکنولوژی‌های جدید و به‌روز توانسته به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابد.

وی در خصوص چگونگی برخورد با مجرمان و هنجارشکنان جامعه، از کارکنان و مأموران نیروی انتظامی خواست تا رعایت رأفت اسلامی را در دستور کار خویش قرار دهند.

به گزارش فارس؛ در ادامه این مراسم، حرکات نمایشی توسط نیرو‌های یگان ویژه و گروهان سیدالشهدا (ع) اجرا و مواد مخدر و مشروبات الکی کشف شده توسط عوامل نیروی انتظامی امحا شد.

گردهمایی مشترک پلیس در مهدیشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان ادارات، سربازان و افسران در محل نیروی انتظامی شهمیرزاد برگزار شد.

در این مراسم، پس از اجرای سرود و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، از چند تن از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر تقدیر به عمل آمد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *