استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای ارتقاء همه جانبه دانشگاه آزاد مهدیشهر


دکتر علائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر در دیدار با رئیس و اعضاء شورای شهر مهدیشهر بر ارتقاء همه جانبه دانشگاه آزاد مهدیشهر تاکید کردند.

در این دیدار که مسائل و مشکلات دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت عبدالحسینی رئیس شورا با تاکید بر اینکه مردم مهدیشهر از ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد مهدیشهر همه نوع همکاری را با دانشگاه داشته اند عنوان کرد که هم اکنون نیز مردم ، دانشگاه آزاد را یکی از سرمایه های ملی خود میدانند و نسبت به سرنوشت آن حساس اند.

آقای دکتر علائی نیز اظهار داشتند که دانشگاه آزاد مهدیشهر واحد مستقلی است و مستقل هم میماند.

ایشان فعالیت های پژوهشی را یکی از محورهای توسعه دانستند و بر ضرورت تقویت کارهای پژوهشی و بسط و گسترش شرکت های دانش بنیان تاکید کردند.

یکی از اهداف دانشگاه ایجاد درآمدهای غیر شهریه ای است که در این خصوص برنامه هائی در دست تدوین و اجرا است. همچنین اهمیت دادن به تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و ایجاد رشته های دکتری یکی از مباحث اصلی مطرح شده در این دیدار بود که راهکارهائی برای این امر در نظر گرفته شد.

آقای دکتر علائی بر ضرورت هر چه بیشتر جذب دانشجو در واحد مهدیشهر تاکید کردند و اضافه کردند که شرایط خاصی برای سهولت در ثبت نام دانشجویان در دانشگاه فراهم شده است.

در این دیدار رئیس شورای شهر مهدیشهر منابع انسانی موجود در دانشگاه مهدیشهر از جمله اعضاء هیات علمی و کارمندان را سرمایه عظیم دانشگاه دانستند و آقای دکتر علائی نیز با تاکید بر اینکه در همین مدت کوتاه با این توانمندی بالا آشنا شده است اظهار امیدواری کرد که بتواند از تمام فرصت های موجود و و منابع انسانی دانشگاه خصوصا نیروهای توانمند بومی در جهت دستیابی به اهداف دانشگاه و برآورده شدن آرمانهای مردم شهر استفاده نماید. ایشان نیروهای دانشگاه را نیروهای دلسوزی توصیف کردند.

20140923_113859

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. سنگسری گفت:

    سلام
    واقعا تبریک میگم به این تعامل دو طرفه.
    تبریک به هر دو بزرگوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *