7 شهریورماه حداد عادل میهمان ویژه گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

حمیدرضا پارسادرجلسه ستاد گرامیداشت شهدای هشتم شهریورافزود دکتر حداد عادل مهمان ویژه گرامیداشت شهیدان رجایی وباهنر و 186 شهید شهرستان ودومین یادواره 14 شهید منطقه زیارت و12 لاله گمنام در شهرستان مهدی شهر می باشد

به گزارش خبرنگار نیزوا،وی گفت  8 شهریور یادواره خادمانی است که جان به قربانگاه تروریسم دادند تا زمینه‌ساز دربه‌دری منافقین شوند و تدبیر خردمندانه‌شان اینک و با گذشت چنین سال از سالگرد پرواز ملکوتی‌شان، همچنان سندی باشد بر مظلومیت جمهوری اسلامی و پاسخی محکم‌تر در مقابل تبلیغات بی‌شرمانه و سرسام آور کشورهایی که جمهوری اسلامی را حامی تروریسم می‌دانند و غافل‌اند از اینکه تروریسم، نطفه شومی است که در بطن خودشان پایه‌ریزی شده تا از این طریق به مطامع پلیدشان دست پیدا کنند.

حمیدرضاپارسا مسئول   ستادگرامیداشت شهدای هشتم شهریورشهرستان مهدیشهر در ادامه گفت : مهمترین عامل غفلت زدایی از جامعه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست. وی خاطرنشان کرد : در عرصه کنونی شهدا عامل الگو بخش و بصیرت نسل جوان ما میتواند ایفا کنند.

ایشان  افزود : برگزاري یادواره ها  برای شهدا تا چندین ماه فضای شهر را معطر به عطر شهدا میکند لذا پایبندی به احکام دین و ارتباط بیشتر با خداوند و ارتباط عمیق با ارزشهای دینی همانند حجاب و عفاف در فضای شهر پررنگ تر می‌شود .

حمیدرضا پارسا ادامه داد : برگزاری یادواره ها حتی فضای خدمت رسانی به مردم را نیز توسط مدیران اجرایی بیشتر میکند.

عضوستادگرامیداشت هفته دولت  شهرستان مهدیشهر تصريح كرد: گرامیداشت شهدای هشتم شهریور و186 شهید و لاله‌هاي گمنام شهرستان مهديشهرودومین یادواره 14 شهید منطقه زیارت به همت وهمکاری ستاد یادواره شهدای منطقه زیارت و پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب (ع) زیارت برگزار میگردد. وي تاكيد كرد: هدف از برگزاري اين يادواره، بزرگداشت ياد و خاطره امام شهدا و شهداي هشت سال دفاع مقدس و تجديد پيمان با آرمان‌هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و رهبر فرزانه انقلاب و همچنين آشنايي نسل سوم انقلاب با شهدا است. وی ادامه داد: از ديگر برنامه‌هاي اين گرامیداشت  برگزاري مراسم شب شعر، مسابقه پيامك، مسابقه وبلاگ‌نويسي، برپايي ايستگاه صلواتي، ايستگاه بلوتوث و نمايشگاه عكس شهدا است . پارسا تاكيد كرد: ياد و خاطره شهيد در جامعه سبب مي‌شود عواملي كه مسبب شهادت وي شدند ديگر بروز نكند. وی از تمام مردم قدرشناس و ولايت‌مدار خواست تا براي تجليل از مقام شاخص شهدا؛ هر چه باشكوه‌تر در اين مراسم شركت‌ كنند و بار ديگر برگ زريني را بر افتخارات سابق خود بيفزايند

منبع نیزوا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *