مردم ولایت‌مدار، شجاع و دلیر شهرستان مهدیشهر همواره حامی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهردر جمع خبرنگاران در ارتباط با جنایات اسرائیل در غزه گفت: تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نواز غزه محکوم است و دفاع از مردم مظلوم غزه وظیفه همه مسلمانان جهان اسلام است.وی با بیان اینکه همگان باید پشتیبانی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند، اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با تجاوز وحشیانه به سرزمین فلسطین مردم بی‌پناه آن را به خاک و خون کشیده و با بی‌شرمی تمام دم از صلح و آرامش در خاور‌میانه می‌زنند.

به گزارش نیزوا،دبیر ستاد انتفاضه وقدس شهرستان مهدی شهر گفت: استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند که جنایات آنان از سوی وجدان‌های بیدار جهان محکوم است.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای مسلمان نباید در برابر این جنایت‌های اسرائیل سکوت کنند، افزود: اگر امروز رژیم غاصب صهیونیستی مشغول قتل عام مردم بی‌دفاع غزه می‌باشد، بدون شک همه مسلمانان جهان را هدف قرار می‌دهد.

حمیدرضاپارسا با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در واقع نماد همبستگی دنیای اسلام با مردم فلسطین است و در این روز بر همه مسلمانان واجب است تا با شرکت در راهپیمایی نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در پایان گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم همیشه در صحنه شهرستان مهدیشهر و ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس به استکبار جهانی و اسرائیل جنایتگر نشان خواهند داد مردم ولایت‌مدار، شجاع و دلیر ایران اسلامی بویژه شهرستان مهدیشهر همواره حامی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود

نیزوا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *