اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهدیشهر با استاندار استان سمنان دیدار کردند

سایت خبری شورای اسلامی شهر مهدیشهر-  اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر با استاندار محترم سمنان در خصوص مسائل و مشکلات مهدیشهر به بحث و هم اندیشی پرداختند.

در دیدار هریک از اعضای شورای اسلامی شهر  به تفکیک در خصوص مسائل و مشکلات مهدیشهر موارد مهم  و قابل پیگیری را به استحضار استاندار سمنان رسانده و خواستار پیگیری مجدانه و حل و فصل مشکلات مذکور شدند.

شاهمیری رییس شورای اسلامی شهر مهدیشهر ضمن تشکر از تشکیل جلسه بیان داشتند به منظور تخصصی شدن تصمیمات در شورای شهر چهار کارگروه با عنوان کارگروه فرهنگی ، کارگروه سرمایه گذاری و درآمد، کارگروه احیای بافت فرسوده و کارگروه توسعه و عمران شهری تشکیل شده است که امیدواریم تشکیل کارگروه های مذکور در بهبود امور شهری تاثیر گذار باشد.

ایشان در ادامه ابلاغ طرح جامع شهر و اخذ مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی را گام مهمی در تأمین اعتبار و حل مشکلات مالی شهرداری مهدیشهر دانست و تحقق این امر را مستلزم تأکید و حمایت استاندار محترم در خصوص همکاری ادارات و نهادها دانست.

عرب شهردار مهدیشهر با اشاره به مشکلات مالی شهرداری و پروژه های نیمه تمام ، عدم تصویب طرح جامع شهر، از مشکلات اساسی شهرداری دانستند.

ایشان به کمبود پارکینگ در سطح شهر اشاره و تأکید داشتند عوارض حذف پارکینگ بصورت منسجم در راستای احداث پارکینگ ها هزینه میگردد.

در این دیدار اعضای شورای شهر به نبود اعتبار جهت اجرای کامل پروژه ها و طرح های عمرانی در سطح شهرستان اشاره نمودند. نبود کنار گذر ، بیمارستان نیمه کاره دربند ، مشخص نبودن کاربری زمینهای حاشیه شهر را از مشکلات اساسی مهدیشهر دانستند. و حمایت استاندار محترم را خواستار شدند.

در خاتمه نشست مهندس وکیلی استاندار استان سمنان دستورات لازم در خصوص رفع موارد مطرح شده توسط اعضای شورای شهر و شهردار مهدیشهر صادر فرمودند و مقرر شد سازمانها و دستگاه های مربوطه اقدامات و مساعدت های لازم را به عمل آورند.

 

منتشر شده در۳ تیر / ۱۳۹۳

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *