بودجه سال 93 شهرداری مهدیشهر تصویب شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر، در نودو ششمین جلسه شورای اسلامی شهر مهدیشهر که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مهدیشهر برگزار شد، سیاست های کلی بودجه شهرداری سال ۹۳ تصویب شد.

شاهمیری رئیس شورای اسلامی شهر در این باره اظهار کرد، بودجه سال 93 شهرداری مهدیشهر با روند و رشد منطقی نسبت به سال گذشته و با تاکید بر ساماندهی سرمایه ها و اموال شهرداری برای ارتقای بهره وری و جلوگیری از هدر رفتن بیت المال و فراهم کردن شرایط برای مشارکت مردم، بهبود سامانه حمل و نقل عمومی، کاهش تصدی گری شهرداری در امور مختلف و تلاش برای ارتقای رضایت مندی شهروندان از جمله مصوبات سیاست های بودجه شهرداری مهدیشهر در سال 93 بود که پس از انجام جلسات کارشناسی مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

ایشان اذعان داشتند در نهایت کل بودجه شهرداری مهدیشهر در سال ۹۳ با مبلغ  122میلیارد ریال ,که سهم اعتبارات عمرانی 67میلیارد ریال معادل 55 درصد و سهم اعتبارت جاری 55 میلیارد ریال معادل 45درصد کل بودجه به تصویب رسید.

 گفتنی است بودجه مصوب سال 93 حدود 45درصد رشد نسبت به بودجه مصوب سال92 داشته است.

در پایان رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر از تلاش شهردار محترم و تمام کارکنان محترم شهرداری و حمایت و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر، همچنین از همکاری و مساعدت کلیه مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی در سال92 تقدیر نمودند.

ImageThumb

منتشرشده در: ۲۶ اسفند / ۱۳۹۲ در ۰۸:۵۹

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *