اعضای شورای اسلامی مهدیشهر با مدیر كل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در محل دفتر شورای شهردیدار كردند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر ، در این دیدار صمیمی که اعضای شورای اسلامی شهر و شهدار مهدیشهر حضور داشتند، شاهمیری رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر ضمن معرفی این شهر بعنوان یکی از پایگاههای مهم و استراتژیک از نظر جاذبه های گردشگری برای استان و حتی کشور ، بر همکاریهای متقابل جهت حفظ هویت تاریخی مهدیشهر تاکید نمود  وپیشنهاد داد تا شهرستان گردشگری مهدیشهر ثبت و اعلام گردد.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای توسعه گردشگری در این شهرستان افزود، میراث فرهنگی مهدیشهر در همه ابعاد دچار عقب افتادگی‌هایی است که باید با تلاش شبانه‌روزی و وسیع این عقب افتادگی‌ها به سرعت جبران شود.

همچنین تصریح کرد: مهدیشهر دارای تکثر جاذبه گردشگری است وامیدواریم در کنار یکدیگر و با همکاری هم بتوانیم نه تنها برای این شهرستان بلکه برای کل استان مفید بوده و در جهت رشد و توسعه استان گامی برداریم .

بحرالعلومی مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نیز مهدیشهر را دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی دانسته و گفت : مهدیشهر علاوه بر داشتن توانمندیهای طبیعی و تاریخی برای توسعه گردشگری از زیر ساخت معنوی مهمی بهره مند است که آنهم عبارتست از مردم با فرهنگ و خوب این شهرستان.

در ادامه ایشان با اشاره به اینکه مهدیشهر دارای توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های سه‌گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، افزود: در این حوزه به سرعت و با استفاده از کارشناسان خبره ملی و استانی در حال برنامه‌ریزی جامع و زیربنایی هستیم و می‌دانیم که عقب ماندگی‌ها را تنها با تدبیر و برنامه باید برطرف کرد.

در ادامه اعضاء حاضر در جلسه از برخی از مراکز گردشگری مهدیشهر بازدید کردند.

DSC08458

منتشرشده در:16 اسفند / ۱۳۹۲ – ۱۳:۳۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *