مهدیشهر در جایگاه نخست استان در بحث مراکز خیریه و کمک های مردمی

سایت خبری شورای اسلامی شهر مهدیشهر- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر خواستار بهره گیری از پتانسیل مردمی شورای شهر در ترغیب مردم به حمایت از مددجویان کمیته امداد شد. نجفعلی انتظاری که عصر دیروز به اتفاق مدیر کمیته امداد شهرستان مهدیشهر جهت حضور در نشست مشترک کمیته امداد استان و شورای اسلامی شهر مهدیشهر به پارلمان شهری آمده بود، با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد، بحث توانمندسازی مددجویان و به حداقل رساندن چسبندگی مددجویان در بخش های مختلف را  از اولویت های امداد خواند و افزایش سطح آگاهی مددجویان و آشنایی با حق و حقوق فردی و اجتماعی را در کاهش فقر  موثر خواند.

مدیر کل کمیته امداد استان، علت برخی از فقرها را تغییر در سبک زندگی مردم و دورشدن آنان از سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و افزود: تحمل فقر در جامعه امروز به دلیل تغییر در سبک زندگی، بسیار دشوار شده است.

انتظاری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در فرایند توانمند سازی مددجویان، اصل بر این است که افراد با حقوق خود آشنا شوند. وی در عین حال تاکید کرد: افزایش آگاهی مددجویان، تلاش مضاعف کمیته امداد را می طلبد.

وی اردوگاه، امداد در ناحیه دربند مهدیشهر را یک اردوگاه منطقه ای دانست و خواستار بهره گیری از پتانسیل های موجود در جهت تکمیل و راه اندازی این اردوگاه شد.

وی با اشاره به جایگاه نخست مهدیشهر در بحث مراکز خیریه و کمک های مردمی در سطح استان، از اعضای شورا خواست توانمندی های مهدیشهری های خارج از استان را در جهت توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و افزایش اعتماد عمومی به امداد به کار گیرند. در این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر نیز خواستار ارتباط بیشتر دو نهاد شورا و کمیته امداد در جهت رفع مشکلات مردم شده و نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی سوق دادن پتانسیل های خیرین و انسان های نیک اندیش به سمت اهداف امداد بیان کردند. شهردار مهدیشهر در این نشست صمیمانه آمادگی خود را جهت همکاری با کمیته امداد شهرستان مهدیشهر اعلام کرد.

01012(1)

منتشرشده در:۲۴ دی / ۱۳۹۲ _ ۱۴:۴۰
Jan 14, 2014

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *