کاهش 12 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 18 درصدی مصدومین

سایت خبری شورای اسلامی شهر مهدیشهر – مهدیشهر نیوز در خبر امروز خود نوشت : سرهنگ رستمیان فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از کاهش 12 درصدی تصادفات جرحی و کاهش 18 درصدی مصدومین حوادث رانندگی شهرستان مهدیشهر در شش ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهدیشهر نیوز ، رییس پلیس مهدیشهر که ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه  سخن می گفت، امنیت را یک محصول اجتماعی خواند و حفظ آن را وظیفه همه دستگاه ها و نیز آحاد جامعه دانست. وی با تاکید بر اینکه مطالبات اجتماعی حق همه مردم است، وجود تعامل بین دستگاه های اجرایی، مردم و نیروی انتظامی را ضامن امنیت جامعه و ارتقاء امنیت موجود خواند.
سرهنگ رستمیان با اشاره به شعار امسال هفته ناجا ( مردم داری، قانون مداری و روزآمدی ) گفت: مردم نخستین نقش را در ایجاد امنیت دارند و ناجا مکلف است در راستای این موضوع ، با مردم  و همراه مردم باشد.

فرمانده انتظامی مهدیشهر پلیس را حامی مظلوم و دشمن ظالم خواند و با اشاره به رسالت نیروی انتظامی در امر تأمین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم ، بر ضرورت روزآمدی پلیس تاکید کرد و افزود: همانطور که پدیده های اجتماعی در حال تکامل و به روز شدن است، پلیس هم باید خود را با این پیشرفت ها هماهنگ کند.

رییس پلیس مهدیشهر بار دیگر بر تقدم پیشگیری بر درمان به عنوان یک ضرورت غیرقابل انکار تاکید کرد و تلاش های انجام گرفته در حوزه پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهنمایی و رانندگی و  پلیس پیشگیری را نشانه حضور موثر پلیس در سطح جامعه مهدیشهر دانست.

وی از کاهش تصادفات جرحی در شش ماهه گذشته خبر داد و افزود: در 6 ماه اخیر علیرغم افزایش خودروها و افزایش تردد در جاده های شهرستان مهدیشهر، پلیس توانست تصادفات جرحی را 12 درصد و  مصدومین تصادفات را 18  درصد کاهش دهد.

سرهنگ رستمیان در زمینه توسعه خدمات پلیس در شهرستان مهدیشهر، به ایجاد دایره گذرنامه، دایره تشخیص هویت و ایجاد خدمات مربوط به شماره گذاری خودروها و تعویض پلاک مهدیشهر در یکساله گذشته اشاره کرد و افزود : سعی ما بر این است که  سایر خدمات را نیز به منظور رفاه حال شهروندان پوشش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر در بخش دیگری از سخنان خود به جرائم رایانه ای اشاره کرد و با تاکید بر آسیب پذیری جوانان و نوجوانان، به خانواده ها هشدار داد از فرزندان خود در مقابل آسیب های بیرونی و درونی  مراقبت کنند. وی آسیب های درون منزل را با توجه به پدیده هایی نظیر اینترنت، ماهواره، گوشی های همراه و نظایر آن به مراتب مخرب تر و جدی تر دانست و از خانواده ها خواست نظارت بیرونی و درونی را برای مراقبت از فرزندان خود جدی بگیرند.

20131011_125652__1381511737_86_57_32_117[1]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *