ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر مهديشهر با خلخالي

سرويس خبري – اعضاي شوراي اسلامي شهر مهديشهر با عليرضا خلخالي معاون سياسي و امنيتي استانداري سمنان ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر، نمايندگان مردم در پارلمان شهري مهديشهر در اين ديدار يك ساعته كه در دفتر كار خلخالي صورت گرفت، پيرامون مهمترين مسائل شهري و منطقه اي به گفتگو پرداختند.

اين گزارش مي افزايد : نمايندگان شوراي اسلامي شهر مهديشهر ضمن تشكر از درايت مسئولان استان در مديريت تنش هاي چند ماه اخير مهديشهر ، بر ضرورت تقويت وحدت و همدلي در بين مردم شهرهاي مهديشهر و شهميرزاد تاكيد كردند.

 معاون سياسي و امنيتي استانداري سمنان نيز  طي سخناني، انتخاب سيد محمد شاهميري را به عنوان رييس شوراي اسلامي شهر به وي تبريك گفت و اعضاي شوراي شهر مهديشهر را،  افرادي خوش فكر و خلاق خواند.

خلخالي افزود: شوراها به عنوان منتخبان مردم در حوزه هاي اجتماعي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي، كاتاليزوري هستند كه مي توانند رابطه بين مردم و حاكميت را به بهترين نحو تعريف كنند.

وي با اشاره به بحث تقسيمات كشوري و مسائل پيرامون آن، بر ضرورت  قانونمندي و قانونگرايي در جامعه، به حداقل رساندن تنش ها، و تلاش براي حفظ وحدت و همدلي مردم شهرستان مهديشهر تاكيد كرد و رهنمود هايي را در اين خصوص ارائه داد. خلخالي  افزود: هر چقدر تنش هاي جامعه كمتر باشد و مردم در آسايش و آرامش بيشتري زندگي كنند، مطلوب ما است.

گفتني است اعضاي شوراي اسلامي شهر مهديشهر در اين ديدار يك ساعته، علاوه بر بيان نگراني هاي موجود درباره موضوع تقسيمات كشوري و نارضايتي هاي اجتماعي ناشي از آن، خواستار توجه جدي دستگاه هاي ذيربط به قانون شدند. آنان همچنين با اشاره به پروژه هاي نيمه تمام واجرايي نشده مهديشهر، خواهان التفات مسئولان استان به مهديشهر و رفع موانع موجود بر سر را ه توسعه اين شهر شدند. بومي گزيني مديران و كاركنان شهرستان نيز از ديگر خواسته هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر مهديشهر بود كه معاون سياسي و امنيتي استانداري سمنان در اين مورد گفت : در استخدام هاي آتي مهديشهر، اولويت با نيروهاي بومي است و عقل هم همين را ايجاب مي كند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *