گزارش شوراي شهر به مردم : گزارش شماره يك

سايت خبري شوراي اسلامي شهر مهديشهر-  در پي درج خبري با تيتر” تقاضای شهمیرزادی ها برای الحاق به مازندران” درخبرگزاری فارس منطقه مازندران ، صبح روز جمعه 22شهریور 92 پيامك هايی در سطح شهميرزاد منتشر شدکه مضمون آن دعوت گسترده از مردم شهميرزاد جهت تجمع در برابر مجلس شورای اسلامی بود. این پیامک ها که با هدف احياي مصوبه جدايي شهميرزاد از شهرستان مهدیشهر انتشار یافته بود، بارديگر جو مهديشهر را ملتهب کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر، اقشار مختلف مردم مهدیشهرکه به دنبال  انتشار نامه رییس مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور مبنی بر” مغایرت مصوبه تشکیل شهرستان شهمیرزاد با قانون”، شاهد بازگشت آرامش به زندگی روزمره خود بودند،  به محض انتشار اخبار فوق  با مراجعات حضوری و تماس های تلفنی با اعضاي شورای شهر، نگرانی شدید خود را اعلام و از نمایندگان شورا خواستار واکنش به موضوع شدند.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر مهدیشهر می افزاید: اعضاي شوراي شهر نیز با درک نگرانی های مردم بلافاصله تشكيل جلسه دادند تا علاوه بر پیگیری مطالبه ی به حق مردم، در باره کنترل احساسات عمومی و پیشگیری از بروز هرگونه تنش تصميم گيري كنند.
در همين راستا شوراي شهر مهديشهر در جلسه مورخ 18 شهريور92 با ارسال نامه اي به مقامات قضايي و امنيتي شهرستان، با توجه به مشوش شدن اذهان مردم مهديشهر، خواستار واكنش قانوني مسئولان در برابر فشارهاي قانون شكنانه شد.
شورای شهر مهدیشهر همچنین در واکنش به انتشار پيامك هاي دعوت از مردم شهميرزاد  به تجمع در برابر مجلس، با توجه به موج نگراني به وجودآمده در مهديشهر، بعد از ظهر جمعه 22 شهريور جلسه فوق العاده تشكيل داد. نمايندگان مردم در اين جلسه ضمن تاكيد بر ضرورت حفظ آرامش مردم، پس از بحث و تبادل نظر پيرامون موضوع و رايزني تلفني با مقامات امنيتي و انتظامي ، بار ديگر با ارسال نامه ای به استاندار سمنان و مقامات امنيتي و قضايي استان وشهرستان، خواستار برخورد قانوني با عوامل مخل امنيت روحي و رواني جامعه شدند.
در بخشي از نامه شوراي اسلامي شهر مهديشهر به استاندار سمنان آمده است:
اين شورا ضمن اعلام مراتب نگراني شديد خود از طرح اينگونه مباحث و  به منظور صيانت از قانون در كليه سطوح و حفظ آرامش به دست آمده در منطقه، استدعا دارد به نحو مقتضي ترتيبي اتخاذ فرماييد تا با جلوگيري از تحركات و تجمعات غيرقانوني و انتشار مطالب خلاف واقع، امنيت روحي و رواني مردم شهرستان دستخوش تزلزل و تحريك نگردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *