رئیس جمهور و هیئت دولت هفته آینده به شهرستانهای استان سمنان سفر مینمایند

‘عباس رهی’ روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان افزود: این سفر طبق برنامه اعلام شده توسط نهاد ریاست جمهوری قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده همزمان با آغاز دهه مباركه فجر انجام شود.

وی گفت: در این سفر ‘محمود احمدی نژاد’ رییس جمهوری قرار است به تمام شهرستانهای استان سمنان سفر كنندو مردم استان سمنان با استقبال پرشور از رییس جمهوری بار دیگر برگ درخشانی بر دفتر افتخارات خود می افزاید.

رهی با بیان اینكه در این سفر مصوبات سه دور سفر قبلی بررسی و مسایل و مشكلات آنها مشخص می شود گفت: این سفر با هدف رفع مشكلات مصوبات سفرهای قبلی و تسریع در روند اجرای مصوبات انجام می شود.

وی از مسوولان ذیربط خواست برای افتتاح چند پروژه مهم و نیز وضعیت مصوبات گذشته تا انجام این سفر به صورت شبانه روزی كار و تلاش كنند و افزود: در این سفر باید دو بیمارستان سمنان و دامغان و نیز دو نیروگاه سیكل تركیبی آماده افتتاح شود و اگر كمبودی نیز دارند صادقانه به مردم گفته شود.

استاندار سمنان گفت: در این سفر قرار است 12 هزار واحد مسكن مهر نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد و علاوه بر این پروژه های مختلف دیگری از جمله تصفیه خانه های گرمسار و مهدیشهر، راه و … افتتاح شود.

مصوبات دور اول سفر دولت به استان سمنان 98 درصد و دور دوم 80 درصد اعلام شده است اما مصوبات دور سوم به دلیل دیرابلاغ شدن اعتبارات پیشرفت كمی دارند.

شورای شهر مهدیشهر از مردم فهیم و اگاه مهدیشهر دعوت نمود تا در دیدار با رئیس جمهور محبوب که آنرا لحظه شماری مینمودند هر چه با شکوه تر شرکت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *