امام جمعه مهدیشهر خواستار اجرای مصوبات سفر هیئت دولت شد

امام جمعه مهدیشهر با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات مهم این شهر گفت : بحمدالله مصوبات خوبی در سفرهای دولت برای مهدیشهر به تصویب رسید، اما خواسته مردم عزیز و ولایتمدار مهدیشهر که همواره در خط امام (ره) و رهبری بوده اند، این است که این مصوبات به موقع آغاز شود.

هنوز کلنگ احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی به زمین نخورده است. هنوز کلنگ احداث دانشگاه و پژوهشکده رویان مهدیشهر به زمین زده نشده است. خطیب جمعه مهدیشهر آنگاه به مسئولان استان توصیه کرد از جابجا کردن مصوبات جلوگیری کنند.

امام جمعه مهدیشهر افزود : مصوبه احداث استخر دانش آموزی، به چند علت باید در مرکز شهرستان مهدیشهر اجرا شود. (تکبیر حضار)

حجت الاسلام بارانی خطاب به مسئولان ارشد آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: این استخر مصوبه دولت محترم برای شهر مهدیشهر است. وقتی به کسی وعده می دهیم، باید به وعده خود عمل کنیم. شما که در کلاس درس، به دانش آموزان درس وفای به عهد می دهید، چگونه به ۵۰۰۰ دانش آموز مهدیشهر وعده ساخت استخر می دهید، اما به وعده خود عمل نمی کنید؟ خلاف اخلاق و خلاف عدالت است، اگر این مصوبه جابجا شود.

امام جمعه مهدیشهر با یادآوری این نکته که بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان شهرستان در شهر مهدیشهر زندگی می کنند، از مسئولان استان خواست کلنگ این پروژه را هر چه سریعتر در مهدیشهر به زمین بزنند. (تکبیر مجدد حضار) خطیب جمعه مهدیشهر، آنگاه از منوچهر مستخدمین حسینی، رئیس شورای شهر (که در اعتراض به جابجایی پروژه ی استخر شنای مهدیشهر و علل دیگر استعفاء داده است) خواست استعفای خود را پس گرفته و به خدمات خود ادامه دهد.

حجت الاسلام بارانی همچنین به فرماندار و مسئولان استان توصیه کرد با تلاش بیشتر برای اجرایی کردن مصوبات مهدیشهر، از ملتهب شدن فضای شهر جلوگیری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *